چهارمین جشنواره فناوری اطلاعات (ITWeekend 4)

چهارمین جشنواره فناوری اطلاعات (ITWeekend 4)
پنجشنبه 11 مرداد 14:01

چهارمین جشنواره فناوری اطلاعات (ITWeekend 4)


جشنواره فناوری اطلاعات رویداد است که در آن افراد سرشناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات خود را در قالب سخنرانی های کوتاه با مخاطبان به اشتراک می گذارند. از اهداف اصلی رویداد می توان به ایجاد محیطی برای گردهمایی، گفتگو و هم افزایی نوآوران، نخبگان، صاحبان ایده و علاقه ‌مندان به رویکردها و نگرش‌های نو در سطحی فراتر از مرزهای جغرافیایی و همچنین شناسایی آنها برای سرمایه گذاری مادی و حتی معنوی توسط حوزه های مختلف جهت پیشبرد اهداف کشور اشاره کرد.
IT Weekend  می‌کوشد تا « ایده‌هایی در حوزه فناوری اطلاعات برای ساختن جهانی بهتر» را ارائه دهد.

هدف اصلی IT weekend معرفی و شناساندن ایده‌های بکر و خلاق جهت ایجاد کسب کار های نوین و ایجاد اشتغال است. برای همین است که این رویداد به خوبی در اذهان نقش خواهد بست. این رویداد در بین تمامی رویدادهای مشابه با توجه به شایستگی و کیفیت بالای مخاطبین، محل برگزاری، تجربه کادر برگزاری آن، سخنرانان برجسته و معتبر، موجب ارتقای سطح رضایت مخاطبین و کیفیت همایش گردیده است. 



دوره های پیشین:
اولین دوره این رویداد در دی ماه 1395 و دومین دوره آن در تیر ماه 1396 برگزار گردیده. سومین دوره این رویداد با حضور گسترده تر مخاطبین از بین سازمان ها و شرکت ها در دی ماه 1396 و دوره ی اخیر آن  در 14 تیر ماه 1397 در سالن جابربن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید.

فعالیت دبیرخانه:
دبیرخانه دائمی ITWEEKEND فعالیت خود را از اردیبهشت ماه 1397 با اطلاع رسانی به علاقه مندان در دانشگاه ها، مراکز آموزشی، شرکت ها و سازمان ها شروع کرد.
برخی از فعالیت های دبیرخانه به شرح زیر می باشد:
انتخاب و هماهنگی با افراد برجسته حوزه فناوری اطلاعات جهت سخنرانی های کاربردی در رویداد
جذب مشارکت از مجموعه های خصوصی و دولتی
سازماندهی افراد علاقه مند به شرکت در رویداد
انجام امور آماده سازی و اجرایی در ارتباط با رویداد
ارتباط با سازمان ها، شرکت ها و دانشگاه ها جهت اطلاع رسانی رویداد

چهارمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف IT Weekend با همکاری و حمایت مجموعه های زیر برگزار گردید:

معاونت پژوهشی دانشگاه صنعتی شریف
پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف
شرکت آریا راد شریف

و حمایت مجموعه های: 

شرکت به پرداخت ملت
شرکت های وب (HIWEB)
شرکت اول مارکت
شرکت سفرهای علی بابا
شرکت توسن سیستم شرق
 
سازماندهی کنفرانس:

دبیرکل رویداد: جناب آقای دکتر ربیعی
(پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف)

دبیر: جناب آقای مهندس روزی طلب
(مدیرعامل شرکت آریاراد شریف)

 طراح و مجری رویداد:
شرکت آریا راد شریف


شرکت کنندگان در رویداد:

ثبت نام در رویداد از 10 خرداد  الی 10 تیر 1397 در دو قالب ثبت نام مخصوص دانشجویان و ثبت نام مخصوص شرکت کنندگان آزاد انجام شد. در این بازه 350  نفر در قالب دانشجویی و 300 نفر ثبت نام آزاد انجام شد.
 
پس از بررسی های به عمل آمده و با توجه به محدودیت در پذیرش، 150 نفر از دانشجویان برتر از استان های:

تهران، البرز، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، قزوین، گیلان، و مازندران برای حضور در این رویداد دعوت شدند.
 
همچنین شرکت های مختلف پس از ارسال درخواست کتبی برای حضور در رویداد به دبیرخانه جشنواره و بررسی ها به عمل آمده حدود 180 نفر از شرکت های زیر برای حضور در رویداد دعوت شدند.

ایران خودرو
شرکت فناوری اطلاعات ناواکو
بانک کشاورزی
بانک رفاه کارگران
شرکت پردیس اول کیش
شرکت فن آوری اطلاعات پارمیس
گروه فناوری ارنیکا
شرکت رادصا
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران
شرکت دانا و توانا
شرکت ارتباط تدبیر پیشگامان کناره
صندوق توسعه صادرات و فناوری شریف
بانک رفاه کارگران
توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت
همکاران سیستم
داده پردازان راستین
شرکت حصین
شرکت همگام پرداز
بانک مسکن
مرکز تولید اسناد هویتی ایران (متیران
بانک صنعت و معدن
شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو- ساپکو
بانک سینا
بانک دی
های وب
Diten
شرکت سفرهای علی بابا
شرکت توسن
شرکت ملی خدمات انفورماتیک
مرکز مدیریت راهبردی افتا
شرکت به پرداخت ملت
شرکت شتابدهنده امید
مرکز فن آفرینی نوتک
پست بانک ایران
بانک اقتصاد نوین
 

سخنرانان اصلی رویداد به ترتیب سخنرانی:

دکتر حسین اسدی - مدیر مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف


دکتر حسین نظام دوست - رئیس اداره نهادهای نوین مالی فرابورس ایران





علی جعفری - مدیر فروش شرکت توسن سیستم ( تسکو)
 



نیما قاضی - مدیر عامل شرکت سفر های علی بابا
 



دکتر حامد ساجدی - مدیر عامل شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد ( شناسا )
 



خانم دکتر افشان سامانی -  فروشگاه اینترنتی بامیلو
 

سید رضا کاظمی - مدیر عامل مرکز نوآوری فرهنگی امید (شتابدهنده امید)



سید امیر حسین شبیری - مدیرعامل باشگاه کسب و کار دانش بنیان
 

سید احمد رضا نخجوانی - مدیر عامل گروه شزکت های شاتل
 

احسان احسانی مقدم - ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه
 

مجید عبداله‌خانی - مدیر فروش شرکت توسن 
 

بابک کبیری - مدیر عامل ریحون ( سفارش آنلاین غذا )
 

پیمان فخاریان - مدیر عامل شرکت یکتانت
 

پنل تخصصی استارتاپ ها 1
علی دشتی - مدیر عامل مجموعه دفتر شما
بابک مقدم - مدیر عامل مجموعه پلاک
افشین قلی زاده - مدیر عامل شبکه تبلیغات ادنگاه
مجید کثیری - مدیر عامل مجموعه اخبار رسمی
علی امیری -هم بنیان گذار مجموعه زرین پال
 



پنل تخصصی استارتاپ ها 2
بهزاد زاری -   مدیر عامل مجموعه چابک 
حامد ولی پوری - مدیر عامل مجموعه بیمیتو
نیما شفیع زاده - مجموعه پی پینگ
عباس حسینی - هم بنیان گذار مجموعه تپسل
\




روند برگزاری رویداد



حامیان رسانه ای رویداد:

وبسایت دانشگاه صنعتی شریف
خبر گزاری ایسنا  (تاریخ 5 خردادماه 97)
خبرگزاری دانشجو  (تاریخ 5 خردادماه 97)
شبکه خبری فناوری نوین (تاریخ 5 خردادماه 97)
وب سایت گرداب (تاریخ 5 خردادماه 97)
وب سایت بازار خبر (در تاریخ 5 خردادماه 97)
وب سایت فصل تجارت (در تاریخ 5 خردادماه 97)
وب سایت فصل اقتصاد (در تاریخ 5 خردادماه 97)
وب سایت بازارکار (در تاریخ 5 خردادماه 97)
خبرگزاری مهر(در تاریخ 23 خرداد ماه 97)
خبرگزاری فردا(در تاریخ 23 خرداد ماه 97)
خبرگزاری عصر ایران(در تاریخ 23 خرداد ماه 97)
خبرگزاری انتخاب(در تاریخ 23 خرداد ماه 97)
خبرگزاری فارس (در تاریخ 14 تیر ماه 97)
وبسایت مجموعه ی  های وب (در تاریخ 13 تیر ماه 97)
پرتال دانشگاهی کشور (UNP) (در تاریخ 13 تیر ماه 97)
مجموعه جاب ویژن
آژانس بین المللی تبلیغات لبخند
وبسایت شرکت دفتر شما (در تاریخ 21 خرداد ماه 97)
مجموعه یکتا نت
مجموعه تپسل
شبکه خبر 14 تیر ماه خبر ساعت 16:00
رویداد24 (در تاریخ 23 خرداد ماه 97)
خبرگزاری پانا (در تاریخ 13 تیر ماه 97)
خبرگزاری برنا (در تاریخ 14 تیر ماه 97)
خبرگزاری صداو سیما (در تاریخ 17 تیر ماه 97)
خبرگزاری دانشجو (در تاریخ 11 تیر ماه 97)
خبرگزاری سینا(در تاریخ 23 خرداد ماه 97)
خبرگزاری ایرنا(در تاریخ 20 خرداد ماه 97)
و بسیاری از خبرگزاری های دیگر












نظر سنجی سخنرانان اصلی: (اعداد، میانگین آرای جمع شده و از 0 تا 10 هستند)


 


نظر سنجی گفتمان پنل: (اعداد، میانگین آرای جمع شده و از 0 تا 10 هستند)

 












نظر سنجی کیفی در رابطه با برگزاری رویداد:

نحوه اطلاع رسانی و تبلیغات: (اعداد نمایشگر درصد هستند)

 

کیفیت محل برگزاری: (اعداد نمایشگر درصد هستند)




شیوه برگزاری و تیم اجرایی: (اعداد نمایشگر درصد هستند)

 


کیفیت پذیرایی نهار: (اعداد نمایشگر درصد هستند)
 



وبسایت رویداد و ثبت نام: (اعداد نمایشگر درصد هستند)